<図書>
Basic marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy
(The Irwin series in marketing)
出版者 | Chicago ; London : Irwin |
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出版年 | c1996 |
巻冊次 | ISBN:0256139903 ![]() |
版 | 12th ed |
ISBN | 0256139903 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvi, 833, 13 p. : col. ill., col. maps ; 26 cm |
目次/あらすじ
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [783]-833) and indexes |
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著者標目 | *Perreault, William D. McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome) |
分 類 | LCC:HF5415.13 DC20:658.8 |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management
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書誌ID | 1210015910 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
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市:B4F書庫 |
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675/119/1 | 10302000296720 |
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