<図書>
Computer modelling and expert systems in marketing / Luiz Moutinho ... [et al.]
出版者 | London ; New York : Routledge |
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出版年 | 1994 |
巻冊次 | ISBN:0415089832 ![]() |
ISBN | 0415089832 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 221 p. : 23 cm |
目次/あらすじ
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一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | Moutinho, Luiz Curry, Bruce Davies, Fiona Rita, Paulo |
分 類 | LCC:HF5415.13 DC20:658.8 |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management -- Simulation methods
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LCSH:Computer simulation LCSH:Expert systems (Computer science) |
書誌ID | 1210013061 |
NCID | BA23888838 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
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市:B4F書庫 |
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675/104 | 10302000296577 |
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