webcat_plusで詳細を確認

このページのリンク

<図書>
The power of two : how smart companies create win-win customer-supplier partnerships that outperform the competition / Carlos Cordón and Thomas E. Vollmann

出版者 Basingstoke : Palgrave Macmillan
出版年 2008
巻冊次 ISBN:9780230218888 ; XISBN:0230218881 REFWLINK
ISBN 9780230218888
本文言語 英語
大きさ xvii, 194 p. : ill. ; 25 cm
目次/あらすじ

書誌詳細を表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 187-190) and index
著者標目  *Cordon, Carlos
 Vollmann, Thomas E.
分 類 LCC:HD39.5
DC22:658/.046
件 名 LCSH:Industrial procurement
LCSH:Customer relations
書誌ID 1020196303
NCID BA90743990 WCLINK

所蔵情報を非表示

市:B4F書庫
336.1/525 10302001565369
 

 類似資料