このページのリンク

<図書>
Corporate reputation, the brand & the bottom line : powerful proven communication strategies for maximizing value / Roger Haywood

出版者 Sterling, VA : Kogan Page
出版年 2005
巻冊次 : pbk ; ISBN:0749444088 REFWLINK
3rd ed
ISBN 0749444088
本文言語 英語
別書名 異なりアクセスタイトル:Corporate reputation, the brand and the bottom line : powerful proven communication strategies for maximizing value
大きさ xvi, 320 p. ; 24 cm
目次/あらすじ

書誌詳細を表示

一般注記 Previous ed. published as: Manage your reputation. London : Kogan Page, c2002
Includes bibliographical references and index
著者標目  *Haywood, Roger, 1939-
分 類 LCC:HD59
DC22:659.2
件 名 LCSH:Public relations
LCSH:Corporate image
LCSH:Organizational effectiveness
書誌ID 1020075594
NCID BA73393939

所蔵情報を非表示

市:B4F書庫
674/112 10302001459917
 

 類似資料