<図書>
Psychological processes and advertising effects : theory, research, and applications / edited by Linda F. Alwitt and Andrew A. Mitchell
出版者 | Hillsdale, N.J : L. Erlbaum Associates |
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出版年 | 1985 |
巻冊次 | ISBN:0898595150 ![]() |
ISBN | 0898595150 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 305 p : ill ; 24 cm |
目次/あらすじ
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一般注記 | Papers from the Second Annual Conference on Advertising and Consumer Psychology held in Chicago, Ill., May 1983 Includes bibliographies and indexes |
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著者標目 | Alwitt, Linda F Mitchell, Andrew A, 1939- Conference on Advertising and Consumer Psychology ((2nd : 1983 : Chicago, Ill.)) |
分 類 | NDC:674 |
件 名 | LCSH:Advertising |
書誌ID | 1200019921 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
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市:B4F書庫 |
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674/3 | 10302000264152 |
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