<図書>
Structural holes : the social structure of competition / Ronald S. Burt
出版者 | Cambridge, Mass. : Harvard University Press |
---|---|
出版年 | 1995 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:067484372X ![]() : pbk ; ISBN:0674843711 ![]() |
ISBN | 067484372X |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 313 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
書誌詳細を表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [299]-310) and index Copyrighted in 1992. First Harvard University Press paperback ed., 1995 -- t.p. verso |
---|---|
著者標目 | *Burt, Ronald S. |
分 類 | LCC:HD41 DC20:338.6/048 |
件 名 | LCSH:Competition -- Social aspects
全ての件名で検索
LCSH:Competition, Imperfect -- Social aspects 全ての件名で検索 LCSH:Entrepreneurship -- Social aspects 全ての件名で検索 LCSH:Social network |
書誌ID | 1210005848 |
NCID | BA18811244 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
多:B1FNDC洋書 |
|
331.84/18 | 10302500324693 |
|