<図書>
Tourism community relationships / Philip L. Pearce, Gianna Moscardo, and Glenn F. Ross
(Tourism social science series)
出版者 | Oxford, OX, UK ; Tarrytown, N.Y., U.S.A. : Pergamon |
---|---|
出版年 | 1996 |
巻冊次 | ISBN:0080423957 ![]() |
版 | 1st ed |
ISBN | 0080423957 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 259 p. : ill., maps ; 24 cm |
目次/あらすじ
書誌詳細を表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 219-241) and indexes |
---|---|
著者標目 | *Pearce, Philip L. Moscardo, Gianna Ross, Glenn F. |
分 類 | LCC:G155.A1 DC20:338.4/791 |
件 名 | LCSH:Tourist trade |
書誌ID | 1210095727 |
NCID | BA30976629 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
多:B1FNDC洋書 |
|
689/152 | 10302500990952 |
|