webcat_plusで詳細を確認

このページのリンク

<図書>
The CIM marketing dictionary / Norman A. Hart
(The Marketing series ; Professional development)

出版者 Oxford : Butterworth-Heinemann
出版年 1996
巻冊次 ISBN:0750623462 REFWLINK
5th ed
ISBN 0750623462
本文言語 英語
大きさ 321 p. ; 22 cm
目次/あらすじ

書誌詳細を表示

一般注記 Previous ed. by Norman Hart and John Stapleton published as The marketing dictionary. 1992
"Published on behalf of The Chartered Institute of Marketing and The CAM Foundation"
著者標目  *Hart, Norman A. :DA03391469
 Chartered Institute of Marketing :DA07265422
 CAM Foundation :DA01930664
分 類 DC20:658.8003
件 名 LCSH:Marketing -- Dictionaries  全ての件名で検索
書誌ID 1210031917
NCID BA28231455 WCLINK

所蔵情報を非表示

市:B4F参考
675/138:R 10302000729813
館内限定(予約・取寄可)

 類似資料