webcat_plusで詳細を確認

このページのリンク

<図書>
Social marketing : theoretical and practical perspectives / edited by Marvin E. Goldberg, Martin Fishbein, Susan E. Middlestadt
(Advertising and consumer psychology)

出版者 Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates
出版年 1997
巻冊次 ISBN:0805824995 REFWLINK
ISBN 0805824995
本文言語 英語
大きさ xv, 457 p. : ill. ; 24 cm
目次/あらすじ

書誌詳細を表示

一般注記 Papers presented at the Role of Advertising in Social Marketing Conference held in Atlanta, Ga., May 17-19, 1995
Includes bibliographical references and indexes
著者標目  Goldberg, Marvin E.
 Fishbein, Martin, 1936-
Middlestadt, Susan E.
Role of Advertising in Social Marketing Conference (1995 : Atlanta, Ga.)
分 類 LCC:HF5415.122
DC21:658.8
件 名 LCSH:Social marketing
書誌ID 1210063726
NCID BA31481279 WCLINK

所蔵情報を非表示

市:B4F書庫
674.1/10 10302000843284
 

 類似資料