webcat_plusで詳細を確認

このページのリンク

<図書>
Dialogic inquiry : towards a sociocultural practice and theory of education / Gordon Wells
(Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives)

出版者 New York : Cambridge University Press
出版年 1999
巻冊次 : hb ; ISBN:0521631335 REFWLINK
: pbk ; ISBN:0521637252 REFWLINK
ISBN 0521631335
本文言語 英語
大きさ xx, 370 p. ; 23 cm
目次/あらすじ

書誌詳細を表示

一般注記 Includes bibliographical references (p.339-354 ) and index
著者標目  *Wells, Gordon
分 類 LCC:LB1060
DC21:370.15/23
件 名 LCSH:Learning, Psychology of
LCSH:Language and education
LCSH:Educational sociology
LCSH:Inquiry (Theory of knowledge)
LCSH:Vygotskiĭ, L. S. (Lev Semenovich), 1896-1934
書誌ID 1010112088
NCID BA43333155 WCLINK

所蔵情報を非表示

市:B4F書庫
371.4/40 10302001096628
 

 類似資料