<図書>
Modernism, the market and the institution of the new / Rod Rosenquist
出版者 | Cambridge : Cambridge University Press |
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出版年 | 2009 |
巻冊次 | ISBN:9780521516198 ![]() |
ISBN | 9780521516198 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 210 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Rosenquist, Rod, 1974- |
分 類 | DC22:820.900912 |
件 名 | LCSH:Modernism (Literature) -- English-speaking countries
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書誌ID | 1020184099 |
NCID |
BA88884559 ![]() |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
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市:B4F書庫 |
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930.2/1197 | 10302001557315 |
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