webcat_plusで詳細を確認

このページのリンク

<図書>
Relationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together / Martin Christopher, Adrian Payne and David Ballantyne
(The Marketing series ; . Professional development)

出版者 Oxford : Butterworth-Heinemann
出版年 1993, c1991
巻冊次 : pbk ; ISBN:0750609788 REFWLINK
ISBN 0750609788
本文言語 英語
大きさ viii, 204 p. : ill. ; 24 cm
目次/あらすじ

書誌詳細を表示

一般注記 "Published in association with the Chartered Institute of Marketing"--t.p.
"First published as a paperback edition 1993"--t.p. verso
Includes bibliographical references and index
著者標目  *Christopher, Martin, 1945-
 Payne, Adrian
 Ballantyne, David, 1924-1986
 Institute of Marketing
分 類 DC20:658.8
件 名 LCSH:Marketing
LCSH:Customer service
LCSH:Quality control
書誌ID 1200160485
NCID BA21432630 WCLINK

所蔵情報を非表示

市:B4F書庫 : pbk 675/50 10302000295988
 

 類似資料