<図書>
The globalization of advertising : agencies, cities and spaces of creativity / James R. Faulconbridge ... [et al]
(Routledge studies in human geography ; 34)
出版者 | London ; New York : Routledge |
---|---|
出版年 | 2011 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9780415567169 ![]() |
ISBN | 9780415567169 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 189 p. : ill., maps ; 24 cm |
目次/あらすじ
書誌詳細を表示
一般注記 | Bibliography: p. [173]-184 Includes index |
---|---|
著者標目 | Faulconbridge, James R. |
分 類 | LCC:HF5823 DC22:659.1/042 |
件 名 | LCSH:Advertising LCSH:Globalization -- Economic aspects 全ての件名で検索 |
書誌ID | 1400158764 |
NCID |
BB05023740 ![]() |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
市:B4F書庫 | : hbk | 674/124 | 21021000036017 |
|