<図書>
Principles of service marketing and management / Christopher Lovelock, Lauren Wright
出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall |
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出版年 | c2002 |
巻冊次 | ISBN:0130404675 ![]() |
版 | 2nd ed |
ISBN | 0130404675 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 436 p. ; 27 cm |
目次/あらすじ
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Lovelock, Christopher H. Wright, Lauren K. |
分 類 | LCC:HD9981.5 DC21:658.8 |
件 名 | LCSH:Service industries -- United States -- Marketing
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書誌ID | 1010270313 |
NCID |
BA54176139 ![]() |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
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市:B4F書庫 |
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673/129 | 10302001204960 |
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