webcat_plusで詳細を確認

このページのリンク

<図書>
The product development challenge : competing through speed, quality, and creativity / edited with an introduction by Kim B. Clark and Steven C. Wheelwright
(The Harvard business review book series)

出版者 Boston, Mass. : Harvard Business School Press
出版年 c1994
巻冊次 ISBN:0875846092 REFWLINK
ISBN 0875846092
本文言語 英語
大きさ xviii, 431 p. : ill. ; 25 cm
目次/あらすじ

書誌詳細を表示

一般注記 Includes index
著者標目  Clark, Kim B., 1949-
 Wheelwright, Steven C., 1943-
分 類 NDC9:509.6
LCC:HD31
DC20:658.5/6
件 名 LCSH:Industrial management
LCSH:Product management
LCSH:Quality of products
LCSH:New products
LCSH:Quality function deployment
書誌ID 1200218810
NCID BA24679298 WCLINK

所蔵情報を非表示

市:B4F書庫
509.6/124 10302000369612
 

 類似資料

 この資料を見た人はこんな資料も見ています