<図書>
Beating the commodity trap : how to maximize your competitive position and increase your pricing power / Richard A. D'Aveni
出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business Press |
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出版年 | c2010 |
巻冊次 | ISBN:9781422103159 ![]() |
ISBN | 9781422103159 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 194 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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一般注記 | Includes bibliographic references and index |
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著者標目 | *D'Aveni, Richard Anthony |
分 類 | LCC:HF1040.7 DC22:658.8/02 |
件 名 | LCSH:Commercial products LCSH:Consumption (Economics) LCSH:Strategic planning LCSH:Competition |
書誌ID | 1400041060 |
NCID |
BB00593490 ![]() |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
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市:B4F書庫 |
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336.1/574 | 10302001661929 |
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