このページのリンク

<図書>
Brand communities for fast moving consumer goods : an empirical study of members' behavior and the economic relevance for the marketer / Sandra Meister ; foreword by Claudia Fantapié Altobelli
(Research)

電子版 >> Brand Communities for Fast Moving Consumer Goods: An Empirical Study of Members' Behavior and the Economic Relevance for the Marketer
出版者 Wiesbaden : Springer Gabler
出版年 c2012
巻冊次 ISBN:9783834940544 REFWLINK
ISBN 9783834940544
本文言語 英語
大きさ xxiii, 292 p. ; 22 cm
目次/あらすじ

書誌詳細を表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 271-292)
著者標目 *Meister, Sandra
Fantapié Altobelli, Claudia
分 類 DC23:658.8343
件 名 LCSH:Brand loyalty
LCSH:Relationship marketing
LCSH:Nondurable goods -- Marketing  全ての件名で検索
LCSH:Branding (Marketing)
書誌ID 1400148938
NCID BB1151264X

所蔵情報を非表示

市:B4F書庫
675/409 21021000032828
 

 類似資料