<図書>
Interactive marketing : the future present / Edward Forrest, Richard Mizerski, editors
出版者 | Chicago, Ill. : American Marketing Association |
---|---|
出版者 | Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books |
出版年 | c1996 |
巻冊次 | ISBN:0844234265 ![]() |
ISBN | 0844234265 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiii, 390 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
書誌詳細を表示
一般注記 | At head of title: American Marketing Association Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | *Forrest, Edward Mizerski, Richard American Marketing Association |
分 類 | LCC:HF5415.1264 DC20:658.8/4 |
件 名 | LCSH:Interactive marketing |
書誌ID | 1210023957 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
市:B4F書庫 |
|
675/132 | 10302000304367 |
|