<図書>
The new direct marketing : how to implement a profit-driven database marketing strategy / David Shepard Associates, Inc. ; with individual contributions by Rajeev Batra ... [et al.]
出版者 | Burr Ridge, Ill. : Irwin |
---|---|
出版年 | c1995 |
巻冊次 | ISBN:1556238096 ![]() |
版 | 2nd ed |
ISBN | 1556238096 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 493 p. : ill., map ; 29 cm |
目次/あらすじ
書誌詳細を表示
一般注記 | Includes index |
---|---|
著者標目 | Batra, Rajeev David Shepard Associates |
分 類 | LCC:HF5415.126 DC20:658.8/4 |
件 名 | LCSH:Direct marketing -- Data processing
全ての件名で検索
LCSH:Data base marketing LCSH:Data base management LCSH:Direct marketing -- Statistical methods 全ての件名で検索 |
書誌ID | 1210011792 |
NCID | BA23764369 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
市:B4F書庫 |
|
675/99 | 10302000296526 |
|