<図書>
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler
(The Prentice-Hall series in marketing)
出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall |
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出版年 | c1994 |
巻冊次 | ISBN:0137228511 ![]() |
版 | 8th ed |
ISBN | 0137228511 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxix, 801 p. : ill. (some col.) ; 26 cm |
目次/あらすじ
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- |
分 類 | LCC:HF5415.13 DC20:658.8 |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
書誌ID | 1200172895 |
NCID | BA21730311 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
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市:B4F書庫 |
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675/47/8 | 10302000295953 |
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