このページのリンク

<図書>
Marketing management and strategy / Peter Doyle and Philip Stern

出版者 Harlow : Prentice Hall/Financial Times, an imprint of Pearson Education
出版年 2006
巻冊次 ISBN:0273693980 ; XISBN:9780273693987 REFWLINK
4th ed
ISBN 0273693980
本文言語 英語
大きさ xii, 446 p. : col. ill. ; 27 cm
目次/あらすじ

書誌詳細を表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 427-434) and indexes
Previous ed.: 2002
著者標目  *Doyle, Peter, 1943-
 Stern, Philip, 1954-
分 類 LCC:HF5415
DC22:658.8
件 名 LCSH:Marketing
LCSH:Marketing -- Management  全ての件名で検索
FREE:Marketing. gtt
FREE:Strategisch management. gtt
書誌ID 1020095851
NCID BA79240850

所蔵情報を非表示

市:B4F書庫
675/66/4 10302001480711
 

 類似資料