<図書>
A broad church : conceptual and theoretical developments in relationship marketing / edited by John Egan and Michael J. Harker
(SAGE library in business and management ; . Relationship marketing / edited by John Egan and Michael J. Harker ; v. 2)
出版者 | London : Sage |
---|---|
出版年 | 2005 |
巻冊次 | XISBN:1412908663 ![]() |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 442 p. : ill. ; 24 cm |
書誌詳細を表示
一般注記 | "ISBN1-4129-0866-3 (set of three volumes)"--T.p. verso Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | Egan, John, 1952- Harker, Michael J. |
分 類 | DC22:658.812 |
件 名 | LCSH:Relationship marketing |
書誌ID | 1020068993 |
NCID | BA72271663 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
市:B4F書庫 |
|
675/296/2 | 10302001393347 |
|