<図書>
The market for virtue : the potential and limits of corporate social responsibility / David Vogel
出版者 | Washington, D.C. : Brookings Institution Press |
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出版年 | c2005 |
巻冊次 | ISBN:0815790767 ![]() |
ISBN | 0815790767 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 222 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Vogel, David, 1947- |
分 類 | LCC:HD60 DC22:658.4/08 |
件 名 | LCSH:Social responsibility of business LCSH:Business ethics LCSH:Virtue |
書誌ID | 1020068099 |
NCID | BA73361524 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
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多:B1FNDC洋書 |
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335.15/23 | 10302501336636 |
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