<図書>
Customer care : how to create an effective customer focus / Sarah Cook
出版者 | London : K. Page |
---|---|
出版年 | 2000 |
巻冊次 | ISBN:0749432365 ![]() |
版 | 3rd ed |
ISBN | 0749432365 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 215 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
書誌詳細を表示
一般注記 | Previous ed.: c1997 Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Cook, Sarah |
分 類 | DC21:658.812 |
件 名 | LCSH:Customer relations LCSH:Total quality management |
書誌ID | 1010111050 |
NCID | BA47575928 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
市:B4F書庫 |
|
673/117 | 10302001096199 |
|