<図書>
The customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management / Jay Curry with Adam Curry
出版者 | New York : Free Press |
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出版年 | c2000 |
巻冊次 | ISBN:0684839431 ![]() |
ISBN | 0684839431 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 244 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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一般注記 | Includes index |
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著者標目 | Curry, Jay Curry, Adam |
件 名 | LCSH:Customer relations -- Management
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LCSH:Consumers' preferences LCSH:Relationship marketing |
書誌ID | 1010105182 |
NCID | BA46749783 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
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市:B4F書庫 |
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675.2/92 | 10302001091626 |
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