このページのリンク

<図書>
Sales management : new developments from behavioral and decision model research : proceedings of workshop / cosponsored by American Marketing Association and Marketing Science Institute ; edited by Richard P. Bagozzi
(Report / Marketing Science Institute ; no. 79-107)

出版者 Cambridge, Mass. (14 Story St., Cambridge 02138) : MSI
出版年 1979
本文言語 英語
大きさ viii, 388 p. : ill. ; 28 cm

書誌詳細を表示

一般注記 Includes bibliographies
著者標目  Bagozzi, Richard P.
 American Marketing Association
 Marketing Science Institute
分 類 LCC:HF5438.4
DC19:658.8/1
件 名 LCSH:Sales management -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Sales management -- Decision making -- Mathematical models -- Congresses  全ての件名で検索
書誌ID 1210113843
NCID BA07531472 WCLINK

所蔵情報を非表示

市:B4F書庫
675/180/79-107 10302000953080
 

 類似資料