このページのリンク

<図書>
Personal influence : the part played by people in the flow of mass communications / by Elihu Katz and Paul F. Lazarsfeld ; with a foreword by Elmo Roper
(Foundations of communications research ; v. 2)

出版者 Glencoe, Ill. : Free Press
出版年 c1955
本文言語 英語
大きさ xx, 400 p. : diagrs., forms, tables ; 22 cm

書誌詳細を表示

一般注記 "A report of the Bureau of Applied Social Research, Columbia University."
Bibliography: p. 381-393
Includes index
著者標目  *Katz, Elihu, 1926-
 Lazarsfeld, Paul Felix, 1901-1976 joint author
 Columbia University. Bureau of Applied Social Research
分 類 LCC:HM261
DC:301.154
DC:301.152*
件 名 LCSH:Public opinion
LCSH:Mass media
書誌ID 1010115715

所蔵情報を非表示

多:B2F旧分類洋書
K2/388 10302510575826
 

 類似資料