Tybout, Alice M.

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 Cognitive and affective responses to advertising, c1989: CIP t.p. (Alice Tybout; Northwestern Univ.) bk. t.p. (Alice M. Tybout)
コード類 典拠ID=5020057631  NCID=DA03116486
1 Kellogg on branding in a hyper-connected world / edited by Alice M. Tybout, Tim Calkins : hardcover. - Hoboken, N.J. : Wiley , c2019
2 Kellogg on marketing / edited by Alice M. Tybout, Bobby J. Calder : hardback. - 2nd ed. - Hoboken, N.J. : J. Wiley , c2010
3 ケロッグ経営大学院ブランド実践講座 : 戦略の実行を支える20の視点 / アリス・M・タイボー, ティム・カルキンス編著 ; 電通IMCプランニング・センター訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2006.12
4 Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management / edited by Alice M. Tybout and Tim Calkins ; foreword by Philip Kotler : hbk. - Hoboken, N.J. : John Wiley , c2005