<図書>
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler
(The Prentice-Hall series in marketing)
| 出版情報 | Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall , c1994 |
|---|---|
| 巻冊次 | ISBN:0137228511 |
| 版 | 8th ed |
| ISBN | 0137228511 |
| 本文言語 | 英語 |
| 大きさ | xxix, 801 p. : ill. (some col.) ; 26 cm |
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| 一般注記 | Includes bibliographical references and index |
|---|---|
| 著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- |
| 分 類 | LCC:HF5415.13 DC20:658.8 |
| 件 名 | LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
| 書誌ID | 1200172895 |
| NCID | BA21730311 |
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| 配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 市:B4F書庫 |
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675/47/8 | 10302000295953 |
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