<図書>
Customer care : how to create an effective customer focus / Sarah Cook
| 出版情報 | London : K. Page , 2000 |
|---|---|
| 巻冊次 | ISBN:0749432365 |
| 版 | 3rd ed |
| ISBN | 0749432365 |
| 本文言語 | 英語 |
| 大きさ | viii, 215 p. : ill. ; 24 cm |
[BOOKデータASPサービス] あらすじ/目次
書誌詳細を表示
| 一般注記 | Previous ed.: c1997 Includes bibliographical references and index |
|---|---|
| 著者標目 | Cook, Sarah |
| 分 類 | DC21:658.812 |
| 件 名 | LCSH:Customer relations LCSH:Total quality management |
| 書誌ID | 1010111050 |
| NCID | BA47575928 |
所蔵情報を非表示
| 配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | 資料メモ | 仮想書架 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 市:B4F書庫 |
|
673/117 | 10302001096199 |
|

Mendeley出力